Na početku romana nejasno se naziru obrisi ženskoga lika koji je uznemiren i pati i zbog načina pripovijedanja stječemo dojam da je riječ o gubitku djeteta. Žena bježi i započinje novi život u Penfachu. Jenna Gray doista je povezana s tragično preminulim petogodišnjakom, ali na drugi način. Ubrzo uočavamo da Jennu, osim što je jasno da je smrt tog petogodišnjaka zadala jako težak udarac, prate dublji strahovi koji traju mnogo dulje, a razlozi će se razotkrivati pomalo. Jenna unajmljuje kolibu nadajući se da će pobjeći od svega. Iako mi vjerujemo da Jenna bježi od mrtvog dječaka, nesreća je samo tragičan kraj mučne, problematične i opasne veze, ali i trenutak od kojeg počinju traumatična sjećanja. Životi dviju žena zanimljivo se isprepleću kako bi stvorili obrat u radnji knjige. Povezuje ih gubitak djeteta, njegove posljedice i zlostavljač.
U prvome dijelu romana shvaćamo da Jenna u sebi nosi tajnu koja bi opravdala njeno ponašanje, ali još ne možemo povezati njezine rečenice u jednu cjelinu. Drugi dio romana otvara se perspektivom drugog lika – Jenninog supruga i zlostavljača. Njihov se odnos započinje u trenutku u kojem je ona još nesvjesna njegovog postojanja i zanimanja za nju. On ju primjećuje, procjenjuje ju nevjerojatno temeljito, na trenutke i osuđivački. Njegovo zanimanje gotovo odmah prerasta u opsesiju i uhođenje. Stalo mu je da dokaže svoju nadmoć, financijsku stabilnost i karijeru. Ian Petersen pamti i bilježi sve sitnice vezane uz Jennu, kao što je to često slučaj s nasilnicima i zlostavljačima. Njihovo se poznanstvo produbljuje, izlaze na večeru, ona mu prepričava odnos sa svojom majkom, sestrom i govori o pismu koje je napisala ocu koji ih je napustio. Ian se predstavlja kao kavalir, zreo muškarac toliko drugačiji od studenata koji ju okružuju posve usporivši ritam svoga udvaranja i pazeći da kontrolira svoju želju. Proračunato zaključuje o njezinim osjećajima i osluškuje kako ona diše. Svaki korak je mudro promišljen, svaka je odluka izvagana. Licemjeran je, strog, nezdravo ljubomoran te stvara određenu sliku o Jenni koju ona ponekad naruši nekom sitnicom koja mu se ne sviđa.
Ulaskom u vezu s Ianom za Jennu započinje teško i dugotrajno razdoblje nasilja, manipulacija, kontrole. Zbog autoričina pripovijedanja u prvom licu, pred nama je vjerodostojan uvid u Ianovu psihu, ali i iz Jennine perspektive o prvim mjesecima njihove veze mogu se uočiti brojni znakovi onoga što će se kasnije pretvoriti u psihičko i fizičko nasilje i proces pretvaranja mlade Jenne iz zabavne, opuštene studentice u izmučenu i prestrašenu ženu.
Ian ubrzo ustraje u tome da Jenna preseli neke svoje stvari u njegov stan. Ianova manipulativna narav vidljiva je i u sceni u kojoj ga ona obavještava da izlazi van s prijateljima dok on spominje kako je rezervirao večeru kako bi obilježio tri mjeseca njihova poznanstva. Ona otkazuje izlazak i pristaje izaći s njim. Ubrzo shvaćamo kako je taj stol rezervirao tek nakon što je ona pristala. Njegovo teroriziranje započinje sa sitnicama kao što je razočaranost njezinom samopouzdanošću tijekom pripreme večere i neodoljiva potreba da je uvrijedi svojom ravnodušnošću. Pravi problemi nastaju nakon Jennina završetka studija i njezinog konačnog useljenja Ianu. On ne podnosi njezinu neovisnost i slobodu, njezin život izvan njega. Ona donosi mačku koju je on jedne večeri ubio navodeći jedan od njezinih materijala za rad kao uzrok. I u njihovom seksualnom životu vidljiva je velika promjena. Ona se sve više udaljava dok on sve više navaljuje. Ian ne podnosi ni njezinu obitelj i nevoljko pristaje na večeru s njezinom sestrom i suprugom. Nezadovoljan je i njezinim planovima za posao pa se odlučuje za veću kuću kako bi je na neki način zadržao. Iako je ona isprva ponovno vrlo nježna prema njemu i nastoji mu ugoditi zbog toga što joj gradi atelje, ubrzo se potpuno unosi u svoj rad pokušavajući zaraditi na svojim figuricama. Prilikom jednog poslovnog putovanja u Parizu Ian kupuje prsten i zaprosi je i ona s oklijevanjem pristaje. Problemi su prisutni i tijekom razdoblja zaruka jer je Ian frustriran i ljut – Jenna kao da nikada nije dovoljno oduševljena ili zaljubljena. Njihov medeni mjesec u Veneciji početak je Ianova fizičkog nasilja. Ljutit zbog njezina navodna očijukanja s recepcionarom, udario ju je prvi put i naposljetku je tješio i njegovao dok ga je ona šokirano i sa strahom promatrala očito svjesna s kakvim je čovjekom u braku. Njena je trudnoća nasilno prekinuta, ona neprestano živi u panici, a sve se završava otkrivanjem pravog zločinca i motivacije koja stoji iza zločina. Za Jennu Gray može započeti novo životno razdoblje!
Maja